Dopravní a platební podmínky

Jak mi bude zboží doručeno?

Produkty z eshopu lenzu.cz si můžete nechat doručit následujícími způsoby:

  • Česká pošta - Balíkovna - 65 Kč
  • Česká pošta - Balík na poštu - 72 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 89 Kč
  • PPL - dodání na adresu - 106 Kč
  • PPL - výdejní místo - 67 Kč
  • Zásilkovna - dodání na adresu - 91 Kč
  • Zásilkovna - dodání do výdejního místa - 71 Kč

Jak můžu zaplatit?

Platbu je možné provést platební kartou, Apple Pay, Google Pay, bankovním převodem, případně zaslat na dobírku s příplatkem 30 Kč.

Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. a podrobné informace o užívání platební brány najdete na tomto odkazu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Návod pro platby kartou najdete zde: https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou

Návod pro platby přes tlačítka bank najdete zde: https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Jak je to s cenou dopravného, když je třeba zboží vrátit?

Pokud potřebujete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo se z nějakého důvodu dohodneme na vrácení zboží i po této lhůtě, zašlete mi nenošené čisté zboží zpět na adresu, na které se domluvíme e-mailem, a zaplacená částka včetně dopravného vám bude vrácena zpět. Na vás bude zaplatit dopravné zpět ke mně. Další informace o vracení nebo reklamaci zboží naleznete zde.